برای یادگیری زبان انگلیسی از کجا شروع کنیم ؟

آموختن یک زبان جدید همواره ماجرایی هیجان‌انگیز و به یاد ماندنی است، اما در ابتدا کمی چالش‌برانگیز به نظر می‌رسد. با این حال با انگیزه و تمرکز، می‌توانید این چالش را به راحتی پشت سر بگذارید و به مهارت‌های جدید دست پیدا کنید.

ما در این راهنما، همراه شما هستیم تا در هر مرحله از این سفر، بهترین نکات و تکنیک‌ها را برای پیشرفت شما ارائه دهیم. از همین الان آماده‌ایم تا به شما کمک کنیم تا به هدف خود برسید.

پس از اینجا، شروع کنیم و از مسیر یادگیری لذت ببریم. بهترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی، شروع کردن است. همین حالا شروع کنیم و از همین لحظه شروع به پیشرفت کنیم.

عمل کردن به نکات زیر میتواند یادگیری زبان انگلیسی  را برای شما موثر تر و ساده تر کند.

 

1.تعیین هدف

مهم است که اهدافتان قابل اندازه‌گیری، واقع‌گرا و محدود به زمان باشد. به عنوان مثال، به جای اینکه بگویید “می‌خواهم زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرم”، بگویید “می‌خواهم توانایی انجام مکالمات روزمره را در مدت 6 ماه به دست آورم”.

 

2.پیدا کردن منابع مناسب

انتخاب منابعی که به سطح شما منطبق باشند بسیار مهم است تا از احساس خستگی و ناامیدی جلوگیری کنید. بررسی کتاب‌ها و منابع آموزشی قبل از شروع یادگیری می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین منابع را انتخاب کنید. در سایت شیواتو تمامی کتاب ها سطح بندی شده و شما میتوانید هر کتاب را بر اساس علاقه خود دانلود و استفاده کنید

 

3.تمرین روزانه

برای تمرین روزانه، می‌توانید از اهداف کوچک و قابل انجام استفاده کنید. به عنوان مثال، ممکن است هر روز 15 دقیقه را برای گوش دادن به پادکست‌ یا کتاب صوتی انگلیسی اختصاص دهید چون هم زمان کمتری را در شروع مسیر از شما میگیرد و هم میتوانید از زمان های مرده خود بهترین استفاده را ببرید.

 

4.تکرار و تثبیت

تکرار بازیابی حافظه را تقویت می‌کند. بنابراین، مطالب یادگرفته شده را به صورت مکرر تمرین و تکرار کنید.

 

5.پیدا کردن پارتنر زبان

برای پیدا کردن پارتنر مناسب زبان میتوانید از دوست و آشنایان خود شروع کنید و حتی اگر مورد مناسبی پیدا نکردید جای نگرانی نیست میتوانید از هوش مصنوعی برای انجام این کار استفاده کنید یکی از سایت هایی که میتوانید شخصیت پارتنر زبان خود را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید و با ان تمرین کنید سایت myanima  است

 

6. پایداری و صبر

مهمترین عامل موفقیت در یادگیری زبان صبر و پایداری است. به خودتان زمان بدهید تا به اهدافتان برسید و از پیشرفت های کوچکی که دارید لذت ببرید و راحت از کنار آن عبور نکنید.

 

7.خودآموزی و خودانگیختگی

به عنوان یک خودآموز، شما باید خودتان را به یادگیری و پیشرفت تشویق کنید خیلی از مواقعه تنها کسی که کنار شماست برای تشویق و ادامه دادن خود شما هستید.

 

8.سرگرمی و لذت بردن

به یاد داشته باشید که یادگیری زبان باید لذت بخش باشد،از مسیر یادگیری لذت ببرید خیلی به خودتان سخت گیر نباشید لطفا کمالگرا نباشید هر پیشرفتی میکنید حتی کوچک به خود افتخار کنید و در نهایت لذت بردن و ثابت قدم بودن در این مسیر میتواند شما را به هدفی که دارید برساند

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد